Alla inlägg den 6 april 2011

Av lillaviola - 6 april 2011 20:42

Jag kan ibland önska mig en egen liten butler...som uppfyller min önskan när jag ber om den.

  Som  tex om jag önskar mig en kopp thé så här på kvällskvisten. Men nu har jag ingen butler som frågar mig det,så det blir helt enkelt så att man får fixa det själv!


Kära maken jobbar eftermiddag/kväll,dottern slutkörd och tyst efter simträningspasset och sonen glider runt på sin skateboard och förväntas snart hitta hem. Ja livet är tungt för mig som MÅSTE göra mitt thé själv...Tur man är en händig kvinna=).


Natti natti på er/ eder Viola

Av lillaviola - 6 april 2011 13:10

Varje dag så skapas en möjlighet att börja om på nytt. Lägga gårdagen bakom sig och se framåt!


Fel fot ur sängen först och kanske glasögonen upp och ner,men idag känns det mesta bakvänt.

Livspuzzlet hackar,bilen hackar och blodtrycket hackar. Så snälla hacka inte på mig;-)


Jag har drabbats av "tyck synd om mig" syndromet och den kan hålla i sig resten av dagen om inget annat händer.


Felet beror nog mest på blodtrycket...det får mig att sura en aning.


Annars så är det kontoret idag,precis lagom om ni frågar mig.Jag blickar ut genom fönstret och vinkar lite "Silviavinkningar" till förbi passerande.


Man är lite som en apa i bur  Kanske ska man börja ta betalt  och tjäna sig en hacka på sitt utseende.Wow vad pengar det skulle bli...


Nu ska jag väl gör min del av avtalet jobba lite på min "Silviavinkning"    


Tack och hej från mig! Eder Viola


(För den frågvise, jag får blogga på jobbet när jag har min rast. Så länge jag inte skriver något dumt!)

Av lillaviola - 6 april 2011 12:31

Det är natt regnet faller ner över mig för att jag inte våga ringa.
Mina tårar rinner ner över min kind när du inte svarar.
Det finns så mycket fint jag kan säga om dig,

 Om du bara kunde se detta tror jag att du kanske skulle förstå,

 Hur stor min kärlek är för dig älska dig mer än allt på hela jorden,

 Hoppas det löser sig en dag ♥

 

"skrivet av sonen"

Presentation


Här kommer du att bjudas på kaos,oordning,mycket skratt en och annan tår. Det är min vinkling av livet

Följ min blogg

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Familjen


Skapa flashcards