Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Runt 10 inlägget.

Av lillaviola - 15 april 2011 10:14

Om tillfälle ges.så passar jag på att skriva några rader, när mitt kaffe intas under strikta former.


I dag såg jag till att städa kontoret innan jag fixade kaffe,så jag med gott samvete kunde ta något till. Man ska förtjäna en fika...


Som om jag nu var belastad med något sånt samvete,tilllåt mig LE  . Nää men jag måste erkänna ( tyst) att macka smakade gudomligt i ångorna av grönsåpa. Nu är jag nöjd med dagens stora prestation.


Fredag är den stora begravningsdagen och idag är firman uppbokad på 3 ställen.Därav telefonvakt...sekreterare,städare och sällskapsdam.

Passar mig som handen i handsken!


En trevlig fredag önskar jag er alla/ för det ska jag ha! Kram eder Viola

 
 
Ann Catrine

Ann Catrine

15 april 2011 10:36

Det där med att förtjäna och andra samvetsgrejer,
- det skippar vi tycker jag!
Vi tar helt enkelt en kaffe när vi blir sugna ;-)

Själv blev jag väckt kl 9 av ett pling på dörren,
min kusin som dök upp för en slät kopp..
Och som sällskap fick hon alltså mig i pyjamas!
(mycket ovanligt någon ringer på dörren,
eftersom vi har portkod och nästan ingen lyckas
komma ihåg den från en gång till nästa..)

Önskar dig en urskön och helt fantastiskt
härlig helg raring!!
(om en vecka är det ju Påsk?!)
Våren är här ;-)

Kraaam!

http://www.mormormu.blogg.se

 
Trebarnsmamman

Trebarnsmamman

15 april 2011 10:59

Det verkar som om hela jobbet passar dig som handen i hansken. Hoppas du har möjlighet/chans att fortsätta!

http://blogg.trebarnsmamman.se/?cat=5073

 
Enander

Enander

16 april 2011 08:55

Sv: Lite dårskap men mkt kärlek :P Desamma! Kram

http://enaander.blogg.se

 
Ingen bild

Kati

16 april 2011 12:47

Och en trevlig helg önskar jag dig!

Kati

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillaviola - 29 maj 2011 17:10

Jag går från Lillaviola till FruViola och du hittar mig här

Av lillaviola - 19 maj 2011 21:19

Ja i bland så måste man pröva gäset på den andra sidan för att ta reda på om den är grönare...   Men det var inte det och jag ska väl erkänna att jag saknar blogg .se  ... Jag har nu klurat hur jag ska göra något åt detta, för jag trivs inte hä...

Av lillaviola - 19 maj 2011 16:09

Familjen Viola har nu klarat av del 2 i den utbildning/utredning hos BUP (BNP) gällande sonen.   För mig är det återigen en AHA upplevelse...att möta en förståelse är UNDERBART och ger mig massor av energi av den posetiva sorten. Kära make var me...

Av lillaviola - 18 maj 2011 09:17


Vilken morgon!        Snacka om att man tog fel fot först över sängkanten=(   Dåligt med sova av någon konstig anledning,seg start och total brist på koll. Har gjort ett tappert försök att klä mig proper för min dag på byrån.   Tröjan u...

Av lillaviola - 16 maj 2011 07:34

Jag ser fram emot en vanlig måndag,med det vanliga göromålen. Tvätthögen har växt igen! Skafferiet behöver en omgång rengöring! Och så behöver vi baka bullar för nu är det tomt på fikabröd,å så kan vi ju inte ha det! Men nu bor jag ju inte i en så va...

Ovido - Quiz & Flashcards