Alla inlägg den 23 april 2011

Av lillaviola - 23 april 2011 00:50

 


Man kan ju önska, ibland, att man var lite rusig av vinet vi har drukigt... Nu blev ju inte mängden vi så mycket utan mer en date med Herr Samarin=)


Ni vet när man äter sånt som skapar tivoli i magen och skapar luftbubblor som vill ut både här och där.

Och för vissa i familjen är de vare sig ljudlösa eller luktfria.


Därför avstår vi vidar utveckligen av påskmaten och återgår till den vanliga menyn OCH inget GODIS...


Men vad det gäller påsken för övrigt har den varit trevlig.

Söta sonen har ofivilligt umgåtts med oss under en familjemiddag hos svärmor.


En trumpen tonåring i hop med en vild 2 åring, ja det gick rätt bra. För minikusinen gav aldrig upp och när sonen inte trodde vi såg på så såg jag honom le....Han är inte trumpen rakt igenom.


Dottern bjöd på ett klädval av den färgsprakande modellen med div. blandade mönster. ojojoj säger jag då som mamma.

Tur hon fick beröm av andra som såg ngt jag inte såg...Snygg som skrutt är hon...enligt vissa. Jag avstår för vidare påstående. Partisk=)


Kl är 01.10 och söta sonen har hittat hem...Han glömnde tiden=(. Nu sitter han och kära maken och tittar på något som för dem samman HÅRDROCK...


Visst är livet underbart!


Puss och kram eder Viola   Våpen för kvällen och natten!

Presentation


Här kommer du att bjudas på kaos,oordning,mycket skratt en och annan tår. Det är min vinkling av livet

Följ min blogg

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Familjen


Skapa flashcards