Alla inlägg den 29 april 2011

Av lillaviola - 29 april 2011 07:54

I går så somnade jag utmattad i soffan vid 21.30,men med ro...

Jag har klippt håret kort,snaggat så det är min markering tror jag.

enklare variant av det Britney Spears gjorde för några år sedan, Hon rakade bort allt!


Nu går vi till avslutning av denna helvetes vecka och jag hoppas att det inte hopar sig några större orosmoln på vår icke rosa himmel=)


Om en timme ska jag vara på byrån och här sitter jag i mitt urläckra nattlinne ( hostharkel )   och pladdrar via tangetbordets knappar.


Men det är väl just det jag behöver nu, en lite stund för mig själv och mitt tangentbord.


Sonen mår rätt bra och kom upp ur sängen utan stora problem. Dottern gick för länge sedan och hon kvittrar som en söt lite vår fågel.


Kära maken snarkar på efter nattens jobb och jag borde verkligen sätta fart nu!

Raggsockan ska ju ut också...


Kram på er alla och ha en skön fredag! Eder Viola

Presentation


Här kommer du att bjudas på kaos,oordning,mycket skratt en och annan tår. Det är min vinkling av livet

Följ min blogg

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Familjen


Skapa flashcards