Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Tålamod sökes

Av lillaviola - 2 maj 2011 17:27

     


Jag har återigen lyckats att sjunka på en riktigt låg nivå och hotat mina vackra barn om inslåsning,avplockning av prylar och div annat skoj som hoppar ur min snygga mun.

Läxa stod på schemat i dag,men det var inget som var intressant. Maten jag gjorde var visst oätbar och av alla människor är jag den mest orättvisa. Den titeln lär jag aldrig bli av med=/.

Behöver jag nämna att kära maken jobbar em?

Nu är jag ändå rätt härdad och kan ta rätt mycket,men i bland är det som det går troll i livet och i mina barn.

Nu fanns det inget tålamod att köpa på Ica, så det blir att få bita i det sura äpplet och ta tag i eländet. Vem vet innan natten är här har vi averkat alla svordomar och gett varnadra respass innan försoningen kommer.


Sa jag att det är MÅNDAG?

Hatten av för dig och tack för titten! eder Viola


 
































 
 
Ann Catrine

Ann Catrine

2 maj 2011 23:10

Tur (i oturen) att du har din humor i behåll!

Nattinatti kära du!

http://www.mormormu.blogg.se

 
Trebarnsmamman

Trebarnsmamman

3 maj 2011 09:53

Kram vännen! Jag anar allt för väl vad du pratar om...men min krutunge mår bra just nu så det är hyfsat lungt hemma.

http://blogg.trebarnsmamman.se/?cat=5073

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillaviola - 29 maj 2011 17:10

Jag går från Lillaviola till FruViola och du hittar mig här

Av lillaviola - 19 maj 2011 21:19

Ja i bland så måste man pröva gäset på den andra sidan för att ta reda på om den är grönare...   Men det var inte det och jag ska väl erkänna att jag saknar blogg .se  ... Jag har nu klurat hur jag ska göra något åt detta, för jag trivs inte hä...

Av lillaviola - 19 maj 2011 16:09

Familjen Viola har nu klarat av del 2 i den utbildning/utredning hos BUP (BNP) gällande sonen.   För mig är det återigen en AHA upplevelse...att möta en förståelse är UNDERBART och ger mig massor av energi av den posetiva sorten. Kära make var me...

Av lillaviola - 18 maj 2011 09:17


Vilken morgon!        Snacka om att man tog fel fot först över sängkanten=(   Dåligt med sova av någon konstig anledning,seg start och total brist på koll. Har gjort ett tappert försök att klä mig proper för min dag på byrån.   Tröjan u...

Av lillaviola - 16 maj 2011 07:34

Jag ser fram emot en vanlig måndag,med det vanliga göromålen. Tvätthögen har växt igen! Skafferiet behöver en omgång rengöring! Och så behöver vi baka bullar för nu är det tomt på fikabröd,å så kan vi ju inte ha det! Men nu bor jag ju inte i en så va...

Presentation


Här kommer du att bjudas på kaos,oordning,mycket skratt en och annan tår. Det är min vinkling av livet

Följ min blogg

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Familjen


Skapa flashcards