Alla inlägg den 12 april 2011

Av lillaviola - 12 april 2011 22:00

 


"Raggsockan" älskar våren och specillt när hon får rusa runt lös och ledig!


 

Då blir det vårspring och massa tok=) Till mångas glädje....Raggsockan är snabb!


 

Vårens för värmade solstråle slåss vissa om. Det är "TantHunden" som vinner med sina 9 år. "Raggsockan får snällt finna sig att sitta bakom henne...vilket hon gör utan knorr. Ordning är redan uppgjord!


 

Åh så sist gårdagens middag! Kräftor!!! Mums,vår guldkant på vardagen=).


Eder Viola

Av lillaviola - 12 april 2011 10:42

Tiden är finurlig,för den kan räcka till mycket och ingenting alls.

I morse låg jag på plus ända till ett litet papper,vass som synden, gav mig   ett litet jack/sår.

Vit blus och blod...där försvann tiden som en avlöning. Jag har kommit lite i kapp av den försvunna tiden och inser att jag och tiden inte var så synkade som jag trodde.


Jag har alltid gott om tid för det som är kul och för det tråkiga finns det knappt någon tid alls.

Som att blogga lite på min rast funkar hur bra som helst,men jag har inte tid att boka läkarbesöktid.


Att ta sig en slurk kaffe i solen funkar tidsmässigt,att putsa fönster funkar inte.

Jag försöker att förvalta min tid på bästa möjliga sätt då jag på jobbet har insett att tiden är vad vi gör den till!


Därför åt vi kräftor och ostpaj i går istället för att vänta till sommaren.För det var NU vi var sugna.


Var rädd om din tid!

Kram eder Viola

Ovido - Quiz & Flashcards